مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-07سياسي

فعالیت فروشندگان داروهای سقط جنین در جم ممنوع است


ممنوعیت فعالیت مراکز غیرقانونی و فروشندگان داروهای سقط جنین توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت جدی پیگیری شود و در صورت مشاهده برخورد قانونی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد احمد پور ظهر سه شنبه در نشست با مسئولان شبکه بهداشت و درمان جم با بیان اینکه آینده ایران با بحران پیری جمعیت روبرو می شود اظهار داشت: کشور ایران را در آستانه مواجهه با بحران پیری جمعیت قرار دارد.

وی تصریح کرد: نقش اساسی همه دستگاه های اجرایی به خصوص آموزش وپرورش در اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مدارس بسیار پررنگ است.

احمد پور اضافه کرد: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از برنامه های مهم و راهبردی کشور برای جلوگیری از بحران پیری در آینده است و دولت با تدوین قوانین حمایتی به دنبال اجرای این طرح و حمایت از خانواده ها است.

وی با بیان اینکه کشورمان در حالی به سمت سالمندی پیش می رود که سایر کشورهای منطقه به سمت جوانی پیش می روند، تصریح کرد: به طور حتم افزایش سالمندی جامعه با پدیده هایی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامتی، خانوادگی و علمی مواجه همراه خواهد بود و مشکلات کشور را بیش ازپیش خواهد کرد.

احمد پور با بیان اینکه اکنون کشورهای غربی با بحران جمعیت سالخورده مواجه شده اند گفت: پیری جمعیت باعث بروز مشکلات عدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فروشندگان داروهای سقط جنین در جم ممنوع است

فعالیت فروشندگان داروهای سقط جنین در جم ممنوع است