مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-07سياسي

وضعیت معیشتی خانواده های نیروهای مسلح به نسبت سال های گذشته ارتقاء یافت


جانشین سازمان اتکا با اشاره به اینکه ارتقای معیشت خانواده ها به صورت جدی مدنظر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد، گفت: سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران 10 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، امیر سرتیپ حسنعلی حبیبی، جانشین سازمان اتکا، روز سه شنبه در حاشیه دهمین یادواره 138 شهید سازمان اتکا که در سالن بهشت آرامستان بهشت سکینه کرج برگزار شد، به خدمات متنوع این سازمان در حوزه معیشت خانواده ها اشاره کرد و گفت: با دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای معیشت خانواده ها، سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران 10 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: سازمان اتکا به واسطه وظیفه ذاتی خود که پشتیبانی از خانواده نیروهای مسلح، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا است، خدمات متنوعی دارد به طوریکه در حوزه معیشت خانواده ها از سال گذشته تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

امیر حبیبی اظهار کرد: خدمات فروش اقساطی و فروش های اعتباری و معیشت خانواده ها موضوعاتی است که در سازمان اتکا در اولویت قرار داده ایم ولی با تاکید فرمانده معظم کل قوا و رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع برنامه 5 ساله ای برای این سازمان تدارک دیده شده که افق معیشت کامل خانواده نیروهای مسلح در این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت معیشتی خانواده های نیروهای مسلح به نسبت سال های گذشته ارتقاء یافت

وضعیت معیشتی خانواده های نیروهای مسلح به نسبت سال های گذشته ارتقاء یافت