مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-07اقتصادي

ساخت خانه در روستاهای فارس در اولویت است


ساخت خانه در روستاهای استان فارس در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با حضور استاندار و مسئولان ارشد فارس پیش از ظهر سه شنبه عملیات احداث 3500 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهر مرودشت آغاز، طرح آبرسانی به رجاآباد و مجموعه آبرسانی به عشایر کنج کاییدی و فاز دوم یک شرکت کاغذسازی افتتاح شد.

استاندار فارس در آیین کلنگ زنی مجموعه 3500 واحدی مرودشت از طرح های نهضت ملی مسکن، با بیان اینکه تلاش های خوبی در حوزه ی نهضت ملی مسکن استان انجام شده است، گفت: قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا کمبود واحدهای مسکونی را جبران کرده و متقاضیانی که فرم ج آنها سبز شده است از مسکن مناسب بهره مند شوند.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به اینکه پیگیری ها برای زمین دوم این شهر نیز در حال انجام است، افزود: با قول پیمانکار این مجموعه، متقاضیان حداکثر در طی مدت 2 سال و نیم صاحب خانه خواهند شد.

ایمانیه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستای رشمیجان، ضمن تشکر از زحمتکشان اداره آب و فاضلاب استان و شهرستان گفت: تلاش های خوبی در راستای تأمین آب شرب روستاهای استان با همکاری بسیج سازندگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی توجه به عدالت است که باید در عمل نمود پیدا کند، افزود: به مناطق کم برخوردار در 44 سال پس از انقلاب اسلامی توجه ویژه ای شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه در روستاهای فارس در اولویت است

ساخت خانه در روستاهای فارس در اولویت است