مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-07سياسي

در اعتکاف رجبیه 1401 شاهد رشد کیفی بودیم


بدخواهان اسلام و انقلاب خیال می کردند جوانان ما را مصادره کرده اند اما به فضل الهی حضور حداکثری جوانان دهه هشتادی در اعتکاف شکست دشمن را در پی داشت.

- حجت الاسلام تکیه ای رییس ستاد مرکزی اعتکاف در گفتگو با ایجاد کرد امسال به فضل الهی اعتکاف با رویکرد تبیین اخلاق و معنویت و حضور دهه هشتادی ها برگزار شد.

حجت الاسلام تکیه ای اشاره کرد: بدخواهان اسلام و انقلاب خیال می کردند جوانان ما را مصادره کرده اند اما به فضل الهی حضور حداکثری جوانان دهه هشتادی در اعتکاف شکست دشمن را در پی داشت.

امسال تنها از میان شرکت کنندگان 400 هزار نفر از نوجوانان دهه هشتادی در اعتکاف رجبیه شرکت کردند و این نشانه ای از رویکرد دینی جوانان ایرانی است.

وی با اعلام اینکه بالغ بر 6 هزار مسجد مهمان معتکفین بودند، افزود: این 6 هزار مسجد که با احتساب مساجد روستایی بیشتر هم هست میزبان معتکفین بودند.

همچنین توفیق حضور بانوان را داشتیم و جالب اینکه در این فضای آلوده ای که دشمن رقم زده است حدود 60 درصد کل جمعیت بانوان بودند.

رییس ستاد مرکزی اعتکاف با تاکید بر اینکه حضور جوانان بسیار پررنگ بود، افزود: امسال حضور جوانان، گروه های دانشجویی، دانش آموزی، مادر و فرزندی و حتی اقشار دیگری که به صورت منسجم برنامه های اختصاصی خودشان را برگزار کردند، را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعتکاف رجبیه 1401 شاهد رشد کیفی بودیم

در اعتکاف رجبیه 1401 شاهد رشد کیفی بودیم