مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-07پزشكي

2 رقمی شدن تعداد موارد بستری کرونا در فارس


براساس آخرین اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، حاکی از کاهش تعداد موارد بستری این بیماری و 2 رقمی شدن این عدد بعد از ماه ها در این استان است.

- به استناد گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، تعداد موارد بستری ناشی از ابتلا به این بیماری هم اکنون به 92 نفر کاهش یافته است، اگرچه همچنان شاهد مواردی از ابتلا به کروناویروس در جامعه هستیم.

گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاکیست که از ابتدای شیوع کرونا تا صبح روز سه شنبه 18 بهمن، با تهیه 2 میلیون 265 هزار و 225 تست تشخیصی، 662 هزار و 182 مورد مثبت ابتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شده است.

برابر این اطلاعات آماری، از بین کل افراد مثبت مبتلا به کرونا در فارس، 653 هزار و 968 نفر به طور کامل بهبود یافته و از بیمارستان مرخص یا از قرنطینه خارج شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی 24 ساعت منتهی به صبح سه شنبه 18 بهمن، 23 مورد جدید به دلیل تست مثبت کرونا یا داشتن علائم مشکوک این بیماری، در مراکز درمانی استان فارس بستری شده اند.

این آمار نشان می دهد که از 92 مورد بستری در بیمارستان های فارس، 12 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت ویژه مراکز درمانی مختلف بستری هستند.

براساس همین اطلاعات آماری طی 24 ساعت گذشته موردی از فوت ناشی از کرونا در فارس گزارش نشده و آمار قربانیان این بیماری همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رقمی شدن تعداد موارد بستری کرونا در فارس

2 رقمی شدن تعداد موارد بستری کرونا در فارس