مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-07دانش

پرچم دیپلماسی آکادمیک در دستان دانشجو


فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: به عنوان رییس یکی از جامع ترین دانشگاه های کشور پرچم صلح، دوستی و برقراری دیپلماسی آکادمیک با کشورها را در دست می گیرم و آماده گفت وگوی علمی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس امروز سه شنبه 18 بهمن ماه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز تحقیقات آفریقا در زمینه ضرورت رویکرد کشورها به سمت صلح و دوستی و دوری از خشونت و جنگ گفت: دانشگاه تربیت مدرس دارای 17 دانشکده و 15 مرکز تحقیقات و یک پارک علم و فناور ی با بیش از 175 شرکت دانش بنیان و مستعد دانش بنیان است و در کشور از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی افزود: برای روشن شدن جایگاه دانشگاه باید ذکر کنم که رییس جمهور ، معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعضای حقوقی هیأت امنای دانشگاه هستند و از لحاظ علمی در سال جاری دانشگاه تربیت مدرس رتبه اول سرآمدی در بین همه دانشگاه های کشور و رتبه دوم علمی در بین دانشگاه های جامع کشور را کسب کرده است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: اینجانب به عنوان رییس یکی از بهترین و جامع ترین دانشگاه های کشور اعلام میکنم که در راستای حمایت از هویت نظام جمهوری اسلامی و حفظ اصول و ارزش ها و سه اصل عزت، حکمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم دیپلماسی آکادمیک در دستان دانشجو

پرچم دیپلماسی آکادمیک در دستان دانشجو