مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-07سياسي

کرسی علمی ترویجی «عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن» برگزار می شود


کرسی علمی ترویجی «عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن» توسط گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه با همکاری دانشکده حضرت زینب(س) برگزار می شود.

- کرسی علمی ترویجی عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن برگزار می شود ایسنا/قم کرسی علمی ترویجی عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن توسط گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه با همکاری دانشکده حضرت زینب(س) برگزار می شود.

کرسی علمی ترویجی عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن توسط گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری دانشکده حضرت زینب(س) به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این کرسی علمی- ترویجی حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی جورکویه به عنوان ارائه دهنده، حجت الاسلام و المسلمین فرج الله هدایت نیا و دکتر سیدمحمود میرخلیلی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

همچنین دبیری علمی این نشست بر عهده حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا پیوندی می باشد.

لازم به ذکر است کرسی علمی ترویجی عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن، یکشنبه 23 بهمن ماه سال جاری ساعت 08:00 تا 10:00 به صورت حضوری در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی و به صورت مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی علمی ترویجی «عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن» برگزار می شود

کرسی علمی ترویجی «عوامل خشونت در خانواده از منظر قرآن» برگزار می شود