مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-07سياسي

اعزام 2500 دانشجوی استان یزد به راهیان نور


مسئول بسیج دانشجویی استان یزدبا اشاره به اهیمت تبیین هشت سال دفاع مقدس گفت: معتقدیم برگزاری اردوهای راهیان نور و ایجاد حس خودباوری و تقویت باورهای دینی می تواند پیشران سایر عرصه ها نیز باشد و به همین منظور امسال 2500 دانشجوی از استان یزد راهی راهیان نور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی پورمیرزایی عصر امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور دانشگاهیان استان یزد شهید علم الهدی اظهار کرد: بحمدالله سال گذشته پس از دو سال وقفه اتفاق خوبی رقم خورد و حدود 1600 نفر از دانشگاهیان استان یزد با وجود سایه کرونا به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

خوشبختانه امسال هم شرایط به لحاظ بیماری کرونا بهتر شده و هم عطش حضور در میان جوانان وجود دارد، لذا تلاش ما اعزام حداکثری است.

وی افزود: خوشبختانه امسال همراهی مسئولین نیز مشهود است و امیدواریم که علی رغم وجود مشکلات مالی فراوان با حمایت های خیرین و دولتمردان امکان اعزام دانشجویان علاقه مند حاصل شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: تشکیل جلسات قرارگاهی در دانشگاه ها، اعزام اساتید، اعزام دانشجویان غیرایرانی که تمایل زیادی نیز به حضور دارند، موجه شدن غیبت دانشجویان به عنوان یکی از دغدغه های آنان و توجه ویژه به اعزام کاروان دانشجویان متاهل از جمله مواردی است که عزم همه دست اندرکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2500 دانشجوی استان یزد به راهیان نور

اعزام 2500 دانشجوی استان یزد به راهیان نور