مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-07اجتماعي

آمادگی همه دستگاه های گیلان در مقابله با بحران


استاندار گیلان از آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با هر نوع بحرانی در استان خبر داد و گفت: مرخصی همه ادارات تا پایان هفته لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در ستاد مدیریت بحران استان گیلان، اظهار کرد: مدیران توانمند از شرایط بحران برای اداره امور فرصت سازی می کنند.

وی با اشاره به برکات نزولات جوی در استان گیلان، افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، وجود نزولات جوی در استان مایه خوشحالی برای کشاورزان است و باید از این فرصت بهترین استفاده را برد.

استاندار گیلان با تاکید بر برنامه محوری و تصمیم گیری درست در مواقع بحران از سوی مدیران، بیان کرد: خدمات رسانی مطلوب و رضایتمند در شرایط بحرانی نیازمند روحیه جهادی با چاشنی برنامه محوری است.

عباسی با بیان اینکه شیوه برف روبی محورها باید از سنتی بودن در بیاید، گفت: همزمان با بارش برف، باید عملیات برف روبی در محورها انجام شود تا با انباشت برف مشکل آفرین نشود.

وی با تاکید بر تقسیم وظایف دستگاه ها در مدیریت بحران، افزود: با بلوک بندی و طبقه بندی کارها در شرایط بحرانی موفقیت حاصل می شود.

استاندار گیلان از آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با هر نوع بحرانی در استان خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه های خدمات رسان در شرایط بحران برف و زلزله آمادگی لازم را داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همه دستگاه های گیلان در مقابله با بحران

آمادگی همه دستگاه های گیلان در مقابله با بحران