مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-07سياسي

دستور عفو رهبری بیانگر اقتدار نظام و خنثی کننده توطئه دشمن است


مدیرکل پیشگیری، عفو و سجل قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دستور عفو از سوی رهبر معظم انقلاب در این بزنگاه خاص زمانی، بیانگر اقتدار نظام بوده که نقشه دشمنان را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی شیرود بزرگی شامگاه سه شنبه در شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح گلستان اظهار کرد: دستور اخیر عفو از سوی رهبر معظم انقلاب در این بزنگاه خاص زمانی، بیانگر اقتدار کامل و ظرفیت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دسیسه و نقشه دشمنان و جبهه امپریالیسم را خنثی کرده است.

مدیر کل پیشگیری، عفو و سجل قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: دستگاه رسانه ای دشمن در حوادث اخیر ضمن تخریب چهره اشخاص صالح نظام به وجهه حاکمیت اسلامی نیز اهانت کرده است.

وی ادامه داد: تعدادی از جوانان براثر القائات و تبلیغات رسانه ای دشمن در فضای مجازی فریب خورده و خوشبختانه متوجه اشتباه خود شده اند.

شیرود بزرگی گفت: ادراک غلط این جوانان باعث غفلت و فریب آنان شده و در این مسیر و تجربه طی شده باید تحلیل موضوع کرده و این اتفاقات را به فراموشی نسپاریم.

وی ادامه داد: برخی افراد با تصور اینکه فضای مجازی یک خانه امن پنهان و بدون نظارت بوده و کسی نمی تواند به شخص مجرم دست یابد، در این عرصه مرتکب جرم و شیطنت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور عفو رهبری بیانگر اقتدار نظام و خنثی کننده توطئه دشمن است

دستور عفو رهبری بیانگر اقتدار نظام و خنثی کننده توطئه دشمن است