مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-07سياسي

فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان شهدای بی نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است؛ گفت: فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند.

- همدان- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهرستان تویسرکان شهدای بی نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است؛ گفت: فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مظاهر مجیدی سه شنبه در مراسم پروژه های عمرانی شهرستان تویسرکان بیان کرد: در دهه فجر سال جاری، تلاش داشته ایم تا تمام کارهای خدماتی در گروه های جهادی، بسیج سازندگی در راستای کنگره 8 هزار شهید استان همدان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند و شهرستان تویسرکان شهدای بی نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است؛ افزود: که در این روزها که در سالگرد عملیات کربلای 4، 5 و والفجر 8 قرار داریم از شهدای بزرگ این شهرستان بسیار در عملیات های بزرگ یاد کنیم و یاد این افراد را تا همیشه زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: همه ما باید قدردان شهدا باشیم و در جهت خدمات رسانی به مردم بیشتر از همیشه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه از برگزاری 23 یادواره شهید در مدارس این شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: این یادواره ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند

فرهنگ شهدا باید در جامعه نشر پیدا کند