مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-08ورزشي

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد


همزمان با دهه فجر، خانه بهداشت روستای مال محمود بخش ریگ شهرستان گناوه با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل کمک خیر سلامت و شبکه بهداشت و درمان ، - به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار گناوه عصر سه شنبه در آیین افتتاح این پروژه درمانی و بهداشتی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات و دستاوردهای زیادی به همراه داشته است.

محمد تقی صفری افزود: دشمنان توطئه ها و دسیسه های بسیاری علیه نظام مقدس اسلامی طراحی و اجرا کرده اند اما همه این توطئه ها با شجاعت و ایستادگی و بصیرت مردم و رهنودهای امام (ره) و رهبری خنثی شده است و دشمنان هیچ گاه نمی توانند نورخدا را خاموش کنند.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امام حسین و شهدا است و جوانان کشور ما با تبعیت پذیری از رهبری در همه صحنه ها حضور دارند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه باید این راه ارزشمند انقلاب اسلامی را با اقتدار ادامه داد گفت: باید با حضور در صحنه به مردم خدمت صادقانه و بی مزد و منت ارائه داد.

وی بیان کرد: با منظور خدمت رسانی به مردم برنامه ها و پروژه های متنوعی در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، عمرانی، معنوی فرهنگی، ورزشی و غیره در دهه فجر در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد