مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-08سياسي

360 میلیارد اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ جذب شد


بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ در بخش های مختلف از جمله راه سازی، حفاری و حفاظت معدن جذب شده است.

- امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از پیگیری های متعدد بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ در بخش های مختلف از جمله راه سازی، حفاری و حفاظت معدن جذب شده است.

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون در این معدن زمینه اشتغال بیش از 100 نفر از همشهریان عزیز فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه معدن طبق قانون باید به مزایده گذاشته شود، افزود: هم اکنون اقدامات اولیه در جهت برگزاری مزایده صورت گرفته که پس از بازگشایی پاکت ها و مشخص شدن شرکت برنده، اقدامات اولیه آغاز می شود.

حسین پور به تأخیر صورت گرفته در آغاز حفاری این معدن اشاره کرد و گفت: در جهت تأمین منافع مردم عزیز شهرستان سه شرط مهم و به نفع مردم برای برنده مزایده گذاشته شد که این اقدام باعث کند شدن فرایند آغاز به کار این معدن شده است.

وی احداث کارخانه فرآوری و ایجاد اشتغال برای ساکنان شهرستان را از مهمترین شروط این مزایده عنوان کرد و بیان داشت: از دیگر شروط پیش بینی شده به نفع مردم ایجاد شرکت تعاونی در معدن با ماهیت سود دهی همه جانبه به تمامی ساکنان شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 میلیارد اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ جذب شد

360 میلیارد اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ جذب شد