مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-08سياسي

برخورداری مناطق مرزی کردستان از گاز، مصداق توسعه رفاه اجتماعی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای برای افزایش رفاه در مناطق دوردست و کم برخوردار انجام داده که می توان به شاخص برخورداری دورترین مناطق مرزی در شهرستان های مریوان و بانه از گاز طبیعی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیواندره، به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 17 پروژه گازرسانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و برخی مدیران استانی و شهرستانی به نمایندگی در مسجد روستای شریف آباد دیواندره به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در آیین بهره برداری از این پروژه های گازرسانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان با توانایی و پشتکار مشغول به خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب و مرزدار این خطه از ایران اسلامی هستند و نمود این خدمات و توسعه رفاه اجتماعی و عدالت توسعه در روستاهای استان کردستان بسیار مشهود است.

وی یادآوری کرد: خوشبختانه در بخش گاز و در زمینه های توسعه خدمات گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان اقدامات بسیار مثبتی انجام شده و اکنون مردم کردستان در زمینه تامین انرژی برای مصارف خانگی و صنعتی به رفاه مطلوبی دست یافته و هیچ دغدغه ای برای تامین انرژی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری مناطق مرزی کردستان از گاز، مصداق توسعه رفاه اجتماعی است

برخورداری مناطق مرزی کردستان از گاز، مصداق توسعه رفاه اجتماعی است