مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-08سياسي

برگزاری جشن انقلاب با حضور خانوادگی مردم زنجان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در زنجان، گفت: امسال تاکید بر حضور خانوادگی مردم در جشن انقلاب است.

- حجت الاسلام علی ناصر در گفت وگو با ایسنا به برنامه ریزی انجام شده برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردمی سازی راهپیمایی در قالب اجتماعات مردمی امسال مورد تاکید و برنامه ریزی شده است تا مردم در قالب جمع های خانوادگی در این برنامه حضور داشته باشند و امسال نیز برای راحتی مردم دو مسیر برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مردم برای حضور در این جشن از ساعت 10 صبح روز 22 بهمن ماه می توانند از دو مسیر بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب حرکت کنند و همچنین با برنامه ریزی انجام شده غرفه هایی برای تنوع بخشی برنامه از سوی هیئت ها و تشکل ها در نظر گرفته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما از تعیین این مسیر است که مراسم همراه با نشاط، شادابی وتنوع برگزار شود، گفت: ما به نوعی می خواهیم جشن انقلاب را برگزار کنیم که این گونه نباشد که برنامه صرفا سخنرانی و شعار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن انقلاب با حضور خانوادگی مردم زنجان

برگزاری جشن انقلاب با حضور خانوادگی مردم زنجان