مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-08فرهنگي

انتشار 209 کتاب از سوی ناشران محلی استان سمنان


رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تالیف و انتشار 209 عنوان کتاب در سالجاری در این استان خبر داد.

- شمس الضحی دوست محمدیان 19 بهمن ماه به بهانه دهه فجر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد 188 عنوان کتاب تالیفی و 21 عنوان ترجمه بوده است اظهار کرد: این کتاب ها در شمارگان 123 هزار و 320 نسخه در استان سمنان چاپ و منتشر شده است.

وی با بیان اینکه 93 درصد از این کتاب های منتشر شده، چاپ اول بوده است ادامه داد: این کتاب ها توسط مولفان و ناشران استان سمنان برای اولین بار در استان سمنان منتشر شده است.

رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در استان سمنان بیش از 40 انتشاراتی به امر چاپ و انتشار کتاب اشتغال دارند.

دوست محمدیان با اشاره به تنوع کتاب های منتشر شده امسال در این استان اضافه کرد: کتاب های تألیفی در موضوعات مختلف بومی و محلی، کودک و نوجوان، فرهنگی، زبان و .

بوده است.

رییس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه های این اداره کل در حوزه نشر و چاپ اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از انتشارات محلی حمایت ویژه می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 209 کتاب از سوی ناشران محلی استان سمنان

انتشار 209 کتاب از سوی ناشران محلی استان سمنان