مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-08ورزشي

ساوه ظرفیت میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام را دارد


رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام ساوه با اشاره به برگزاری موفق مسابقات استانی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی این شهرستان گفت: ساوه از ظرفیت لازم برای میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام برخوردار است.

- ایسنا/مرکزی رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام ساوه با اشاره به برگزاری موفق مسابقات استانی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی این شهرستان گفت: ساوه از ظرفیت لازم برای میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام برخوردار است.

دکتر حمیدرضا ثمری خلج در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات استانی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی شهرستان ساوه برگزار شد.

وی در ادامه با تشریح روند برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان مرکزی، انتخابی تیم ملی، در روزهای پنجشنبه 13 بهمن ماه و جمعه 14 بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) با حضور 261 ورزشکار در قالب 38 باشگاه در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک بادی کلاسیک، باد بیلدینگ با کیفیت بسیار عالی و با حضور روسای فدراسیون های مختلف و مقامات ورزش کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه ظرفیت میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام را دارد

ساوه ظرفیت میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام را دارد