مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-08سياسي

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ورامین اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم شهرستان ورامین در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 5 مسیر اصلی و فرعی در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن شرکت کرده و ارادت خود را به انقلاب بار دیگر ثابت می کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ظهر چهارشنبه 19 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل اتفاقات اخیر از اهمیت ویژه ای در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است و مردم ایران اسلامی بار دیگر با شرکت در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ثابت می کنند که توطئه دشمنان نظام در دلسرد کردن مردم از انقلاب راه به جایی نمی برد.

وی افزود: مردم شهرستان ورامین که از طلایه داران انقلاب اسلامی بوده و با قیام خونین 15 خرداد و تقدیم شهدای گرانقدر در راه انقلاب، زمینه سرنگونی رژیم ستمشاهی را فراهم کردند، در 5 مسیر اصلی و فرعی راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و ثابت می کنند که میراث داران وفاداری نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: راهپیمایی مردم شهرستان ورامین از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز شنبه 22 بهمن در مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و راهپیمایان به سمت مسجد جامع این شهرستان حرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ورامین اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ورامین اعلام شد