مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-08اجتماعي

برپایی جشن عبادت 1500 دانش آموز در اسلامشهر


جشن عبادت 1500 دانش آموز با عنوان جشن فرشته ها در مصلی اسلامشهر برگزار و دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، جشن تکلیف باشکوه دانش آموزان اسلامشهری با هدف ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با حضور امام جمعه اسلامشهر، رییس آموزش و پرورش، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و سایر مسؤولان در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

  در این مراسم معنوی که با اجرای گروه سرود دخترانه میعاد، اجرای برنامه شاد و مفرح عمو روحانی ها با موضوع نماز و جشن تکلیف، همخوانی سرود سلام فرمانده و جشن تکلیف، قرائت سوگندنامه و اقامه نماز شکر توسط امام جمعه اسلامشهر همراه بود، دانش آموزان با انواع چادرهای سپید بر سر، با شور و شوقی وصف ناشدنی سن 9 سالگی خود را جشن گرفته و به مناجات با خدای خود پرداختند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشن فرشته ها به همت اداره آموزش و پرورش اسلامشهر و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، فرمانداری، ستاد اقامه نماز جمعه، کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن عبادت 1500 دانش آموز در اسلامشهر

برپایی جشن عبادت 1500 دانش آموز در اسلامشهر