مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 01:052023-02-08فرهنگي

نشست خبری فیلم«هایپاور»: شناختن این قهرمانان برای جوانان باارزش و ضرروری است


نشست خبری فیلم سینمایی «هایپاور» با حضور عوامل این فیلم سینمایی و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست مطبوعاتیِ فیلم سینمایی هایپاور روز چهارشنبه 19 بهمن در سانس اول برای اصحاب رسانه و جامعه منتقدان در سینمای رسانه (پردیس سینمایی ملت) با حضور عوامل فیلم در حال برگزاری است.

در نشست خبری فیلم سینمایی هایپار ، هادی محمدپور (کارگردان)، اباذر جوکار و مهدی عظیمی (تهیه کنندگان)، امیر شایان مهر (نویسنده)، عارف نامور (تصویربردار)، سعید خیلی (مدیر جلوه های ویژه بصری)، محمدرضا مرتضایی (صدابردار)، اتابک نادری، فرزاد حسنی و مجید پتکی از جمله بازیگران این فیلم هستند که در این نشست حضور دارند.

هادی محمدپور کارگردان این فیلم سینمایی در ابتدای این نشست گفت: 19 بهمن سالروز نیروی هوایی است و این روز را به نیروی هوایی و پدافند هوایی تبریک می گوییم و این فیلم و رویداد رسانه ای را به این عزیزان تقدیم می کنیم.

کارگردان فیلم هایپاور بیان کرد: معتقد هستم که اگر اهل رسانه و پوشش خبری خبرنگاران نباشد، هیچ فیلمی به نتیجه نخواهد رسید.

من به عنوان برادر شما از شما خواهش می کنم، اگر ارزش قائل هستید برای مردم شهرم (خوی) در فضای سایبری پست و یا مطلب جمع آوری کمک های مردمی را منتشر کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری فیلم«هایپاور»: شناختن این قهرمانان برای جوانان باارزش و ضرروری است

نشست خبری فیلم«هایپاور»: شناختن این قهرمانان برای جوانان باارزش و ضرروری است