مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-09اجتماعي

16 ساعت کولاک در جاده های کرمانشاه/ محورهای اصلی و فرعی باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع 16 ساعت کولاک در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته، گفت: با تلاش نیروهای راهداری همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع 16 ساعت کولاک در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته، گفت: با تلاش نیروهای راهداری همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید برف در محورهای مختلف استان طی 24 ساعت گذشته، افزود: اکنون تمامی محورهای اصلی و فرعی باز است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه تعداد زیادی خودرو در محورهای مختلف استان بودند و در برخی مسیرها راه برای تردد خودروهای راهداری نبود، نیروهای ما برخی محورها را به صورت دستی باز کردند.

وی افزود: شب گذشته (19 بهمن) تمرکز اصلی بر محورهای اصلی و فرعی بود و پس از این سراغ محورهای روستایی خواهیم رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام بیش از 6200 کیلومتر برف روبی در محورهای استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 3600 تن شن و نمک در مسیرهای اصلی و فرعی پاشیدیم.

کرمی از پای کار بودن 252 نیرو راهداری و 171 دستگاه ماشین آلات یاد کرد و افزود: پنج مقطع ریزش برداری هم در مسیرهای مختلف انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 ساعت کولاک در جاده های کرمانشاه/ محورهای اصلی و فرعی باز است

16 ساعت کولاک در جاده های کرمانشاه/ محورهای اصلی و فرعی باز است