مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-09سياسي

اجرای طرح تبدیل وضعیت برای 39 نفر از ایثارگران شیمی بافت


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر تعداد 39 نفر از کارکنان ایثارگر پتروشیمی شیمی بافت در مرحله اول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، توسط مدیریت منابع انسانی در حال تبدیل وضعیت از پیمانی و قراردادی به دائمی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شیمی بافت، در راستای ارج نهادن به مقام والای جامعه ایثارگران و اجرای طرح تغییر وضعیت ایثارگران همچنین با توجه به مصوبه و دستورالعمل ابلاغی از هلدینگ های بالادستی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از اخذ مدارک از متقاضیان براساس روش اجرایی مربوطه و سپس بررسی مدارک توسط کمیته اجرایی طرح ایثارگری تعداد 39 پرونده در مرحله اول طرح بصورت کامل تأیید و پس از موافقت اعضای هیئت مدیره مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران جهت انجام امورات اداری به واحد منابع انسانی شرکت ابلاغ گردید.

مدیریت منابع انسانی پتروشیمی شیمی بافت که یکی از واحدهای پیشرو در زمینه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هستند، همچنان با رویکرد اصلی خود که حفظ جایگاه و ارائه خدمات به جامعه ایثارگر و خانواده های آنهاست، با تعهد و اهتمام حداکثری پیگیری ها و بررسی های لازم جهت اجرای این طرح بصورت کامل را در دستور کار خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تبدیل وضعیت برای 39 نفر از ایثارگران شیمی بافت

اجرای طرح تبدیل وضعیت برای 39 نفر از ایثارگران شیمی بافت