مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-09پزشكي

فهرست 935 دانشگاه خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت منتشر شد


بر اساس آخرین فهرست دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت 935 دانشگاه خارجی از 65 کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‏پزشکی برای ورودی های سال تحصیلی 2024-2023 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر ساله مرکز خدمات آموزشی فهرست دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت را اعلام می کند.

بر اساس جدیدترین تغییراتی که اعلام شده است زمان شروع به تحصیل در دوره اصلی، ملاک مورد تایید بودن دانشگاه مطابق با لیست دانشگاه های مورد تایید اعلامی وزارت بهداشت است.

همچنین وزارت بهداشت تاکید کرده است از سال تحصیلی 2018-2017، تحت هیچ شرایطی امکان ارزشیابی مدارک دانش آموختگان از دانشگاه های خارج از لیست تایید وزارت بهداشت (دانشگاه غیرتایید) وجود ندارد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در جدیدترین قوانین خود تسلط به زبان خارجی کشور محل تحصیل را نیز به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز برای داوطلبان تحصیل با هزینه شخصی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور، جهت برخورداری از هرگونه خدمات و تسهیلات قابل ارائه از سوی وزارت بهداشت اعلام کرده است.

بر اساس آخرین فهرست 935 دانشگاه خارجی از 65 کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‏پزشکی برای ورودی های سال تحصیلی 2024-2023 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست 935 دانشگاه خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت منتشر شد

فهرست 935 دانشگاه خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت منتشر شد