مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-09فرهنگي

نمایش آثار رویداد ملی«برای ایران» در کاشان


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: آثار رویداد ملی«برای ایران» با هدف فضاسازی و تبلیغات محیطی گرامیداشت دهه فجر در کاشان به نمایش درآمد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: آثار رویداد ملی برای ایران با هدف فضاسازی و تبلیغات محیطی گرامیداشت دهه فجر در کاشان به نمایش درآمد.

محمدعلی فرجی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آثار برگزیده رویداد ملی برای ایران که توسط هنرمندان گرافیست و تصویرساز از سراسر ایران تولید شده با هدف فضاسازی دیداری و تزیین محیطی، چاپ و استفاده شده است.

وی افزود: رویداد ملی برای ایران با حضور 150 نفر از هنرمندان طراحی پوستر و تصویرسازی با محورهای موضوعی ایران در 18 آبان ماه به مدت سه روز توسط حوزه هنری اصفهان برگزار شده بود که در دهه فجر در کاشان نیز به نمایش درآمد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تصریح کرد: آثار هنرمندانی همچون محمدجواد میری، سیدرضا میری، علی حیاتی، صابر شیخ رضایی، مجتبی مجلسی، حمیدرضا کشاورزی، حامد مغروری، حسین رزاقی با موضوع مسائل روز، روحیه بخشی و ایجاد انگیزه و امید برای مردم از اهداف اصلی این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار رویداد ملی«برای ایران» در کاشان

نمایش آثار رویداد ملی«برای ایران» در کاشان