مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-09اقتصادي

پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در تشریح عملکرد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: - مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: امسال 3500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در تشریح عملکرد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: در سال جاری بیش از 3،500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند جامعه پرداخت شده است.

وی با قدردانی از همراهی مردم و خیران برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: بخشی از منابع قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان، از محل سپرده گذاری مردم نیکوکار در این صندوق تأمین شده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت که در جریان سفر به استان هرمزگان سخن می گفت، ادامه داد: سهم مددجویان استان هرمزگان از تسهیلات پرداختی حدود 125 میلیارد تومان بوده که برای 8600 نفر از جامعه هدف کمیته امداد پرداخت شده است.

عاشوری خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است تا پایان سال جاری پرداختی تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان هرمزگان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان

پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان