مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-09اقتصادي

3 طرح صنعتی در پاکدشت افتتاح و بهره برداری شد


با حضور معاون امور اقتصادی استاندار تهران، سه طرح صنعتی با اعتبار نه هزار میلیارد ریال اعتباردر پاکدشت افتتاح و به بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مهری پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از 3 طرح صنعتی در پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی 10 ماه گذشته و با صدور 87 جلسه ستاد کارگروه رفع موانع تولید 735 مصوبه با 60 درصد اجرا داشته اسم.

مهری گفت: اولویت استانداری در تثبیت اشتغال و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی استان تهران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به برنامه های هدفمند استانداری تهران برای حمایت بیشتر از تولیدکنندگان استان تهران و افزایش توان تولید اظهار داشت: هر هفته یکشنبه ها ساعت 2 بعدازظهر در خدمت تولیدکنندگان استان تهران هستیم، سه شنبه های تولید را هم از سه ماه گذشته آغاز کردیم.

وی افزود: تاکنون در 10 شهرستان حاضر شدیم اما پاکدشت هنوز این جلسه تشکیل نشده و درصدد هستیم تا پایان سال تمام شهرستان های استان تهران حاضر شویم زیرا عموماً مشکلات تولیدکنندگان با این جلسات رفع می شود.

بر اساس این گزارش با حضور معاون استاندار تهران سه واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال 200 نفر و حجم سرمایه گذاری بیش از 9 هزار میلیارد ریال در 2 شهرک صنعتی پاکدشت افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح صنعتی در پاکدشت افتتاح و بهره برداری شد

3 طرح صنعتی در پاکدشت افتتاح و بهره برداری شد