مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-09بين الملل

افشای نقش آمریکا در انفجار نورد استریم؛ رییس دوما: بایدن تروریست است


رییس دومای دولتی روسیه پس از گزارش روزنامه نگار تحقیقی مشهور آمریکایی که واشنگتن را مسئول خرابکاری سال گذشته در خط لوله نورد استریم خواند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویاچسلاو ولودین رییس دومای دولتی روسیه پس از گزارش سیمور هرش روزنامه نگار تحقیقی مشهور آمریکایی که واشنگتن را مسئول خرابکاری سال گذشته در خط لوله نورد استریم خواند، جو بایدن رییس جمهور آمریکا را تروریست نامید.

  ولودین پنجشنبه (نهم فوریه) گفت که سخنرانی سالانه وضعیت کشور بایدن که در آن ادعا کرد ایالات متحده کشوری است که به عنوان چراغی برای جهان است، یادآور اظهارات رهبران رایش سوم برای او بود.

وی در پست تلگرامی خود افزود: پیام های این ایدئولوژی استثناگرایی در تحقیقات هرش افشا شد.

  او به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده توسط سیمور هرش اشاره کرد که به گفته یک منبع مطلع در مصاحبه این روزنامه نگار، غواصان نیروی دریایی آمریکا تحت پوشش رزمایش ناتو مواد منفجره را در خطوط لوله کلیدی در دریای سیاه در ژوئن 2022 کار گذاشتند که بعداً منفجر شد.

  ولودین گفت: اگر [هری اس.

] ترومن (سی وسومین رییس جمهور آمریکا) تبهکاری شد که تسلیحات اتمی را علیه غیرنظامیان در هیروشیما و ناکازاکی استفاده کرد، پس بایدن ترویستی شد که دستور تخریب زیرساخت انرژی شرکای استراتژیک خود، آلمان، فرانسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای نقش آمریکا در انفجار نورد استریم؛ رییس دوما: بایدن تروریست است

افشای نقش آمریکا در انفجار نورد استریم؛ رییس دوما: بایدن تروریست است