مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-09اقتصادي

اعزام 14 صنعتگر ایلامی برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی عراق


استاندار ایلام از اعزام صنعتگران ایلامی برای شرکت در نمایشگاه فروش و عرضه محصولات صنایع دستی در شهر کربلا عراق خبر داد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از اعزام صنعتگران ایلامی برای شرکت در نمایشگاه فروش و عرضه محصولات صنایع دستی در شهر کربلا عراق خبر داد.

دکتر حسن بهرام نیا امروز 20 بهمن 1401 اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در راستای رایزنی های فرهنگی، دیپلماسی اقتصادی، برای برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در شهرهای کربلا و بغداد، صنعتگران فعال ایلامی در رشته های مختلف صنایع دستی برای شرکت در این نمایشگاه به کشور عراق اعزام شدند.

وی افزود: این نمایشگاه که به مدت دو روز در بهمن ماه 1401 در شهرهای کربلا و بغداد برگزار می شود، صنعتگران ایلامی به معرفی 14 محصول صنایع دستی استان شامل حصیر، چرم، چوب، جاجیم، چوب و سنگ، گلیم نقش برجسته، عروسک بافی، زیورآلات، نقاشی روی سفال، سنگ های قیمتی، گیوه بافی، نمد، چیت و … می پردازند.

استاندار ایلام تصریح کرد: این نمایشگاه برای عرضه صنایع دستی استان یک روز در شهر کربلا و یک روز در شهر بغداد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام تاکید کرد: این نمایشگاه به توسعه و تقویت روابط و همکاری بین دو طرف در زمینه های فرهنگی و تمدنی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 14 صنعتگر ایلامی برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی عراق

اعزام 14 صنعتگر ایلامی برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی عراق