مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:012023-02-09سياسي

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این مراسم که با حضور احمد امیرآبادی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را دورانی پرافتخار توصیف کرد و ادامه این راه را نیازمند اصرار بر روی مبانی و اصول دانست و گفت: این هدف با کار و تلاش مضاعف برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بخش مرکزی قم به ویژه شهر قنوات و روستاهای آن مشکل کمی و کیفی آب بود، اظهار داشت: رفع این مشکلات در دولت سیزدهم سرعت پیدا کرد و امروز شاهد هستیم بحث آب در این منطقه حل شده و امیدواریم همچنان این تلاش ها استمرار داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت موضوع آب در استان، حدود یک چهارم اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم را در این حوزه اعلام و خاطرنشان کرد: این مهم ناظر به تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات مردم به ویژه در بخش آب و فاضلاب است.

وی با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم به سبب اقدامات صورت گرفته در طول یک سال گذشته، به اصلاح خط دوم انتقال آب به قم اشاره کرد و از آن به عنوان پروژه ای سخت، فنی و اثرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به قم

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به قم