مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-09بين الملل

رد شایعه دخالت نظامی ایران در مسائل قفقاز توسط ظهوری


سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهوری سفیر کشورمان در ارمنستان، امروز در حاشیه نشستی علمی در آکادمی ملی علوم ارمنستان، در پاسخ به پرسش خبرگزاری اسپوتنیک درباره دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه اتحادیه اروپا برای اعزام مأموریت ناظر به منطقه، بر ضرورت حل و فصل اختلافات کشورهای منطقه در قالب های منطقه ای تأکید کرد.

وی افزود: موضع ایران روشن است، مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.

این دیپلمات کشورمان خاطرنشان کرد: تأکید ما این است که مسائل باید با مشارکت کشورهای منطقه و بر مبنای گفتگو و مذاکره حل شود.

سفیر کشورمان در ارمنستان، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره شایعات منتشر شده در یکی از رسانه های منطقه درباره برنامه مشترک ایران و ارمنستان برای دخالت نظامی در موضوع کریدور لاچین اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد شایعه دخالت نظامی ایران در مسائل قفقاز توسط ظهوری

رد شایعه دخالت نظامی ایران در مسائل قفقاز توسط ظهوری