مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-09ورزشي

افتتاح 2 پروژه حوزه سلامت با اعتبار 23 میلیارد تومان در الیگودرز


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از افتتاح 2 پروژه حوزه سلامت با اعتبار 23 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از افتتاح 2 پروژه حوزه سلامت با اعتبار 23 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

محمد خدابخشی بیستم بهمن در حاشیه سفر استاندار لرستان به شهرستان الیگودرز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چندین پروژه با حضور استاندار و مدیران استانی و شهرستان به بهره برداری رسید که ازجمله آن می توان به مرکز دیالیز و مرکز غربالگری سرطان اشاره کرد که جمعاً برای آن ها 23 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به چند روستا با هزینه 11 میلیارد تومان، پارک بانوان الیگودرز با هزینه 11 میلیارد تومان که مجوز ماده 21 و واگذاری زمین برای یک مجتمع تفریحی و گردشگری نیز برای بانوان گرفته شده از پروژه های ماست که توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود و وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در شهرستان پروژه را تأیید کردند.

خدابخشی افزود: بخشی از پروژه ها توسط بخش خصوصی انجام شده ازجمله گلخانه صنعتی الیگودرز که دولت و مجلس به حمایت از بخش خصوصی اهتمام دارند و ما نیز به عنوان نمایندگان دولت و ملت در استان از این بخش حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 پروژه حوزه سلامت با اعتبار 23 میلیارد تومان در الیگودرز

افتتاح 2 پروژه حوزه سلامت با اعتبار 23 میلیارد تومان در الیگودرز