مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-09سياسي

360 پروژه شهری و روستاییِ هرمزگان به بهره داری رسید


همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر کشور 360 پروژه شهری و روستاییِ هرمزگان به بهره داری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر پنجشنبه با حضور وحیدی وزیر کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد آشوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، آیین افتتاح متمرکز پروژه های شهری و روستایی استان هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانسی و ارتباط آنلاین با شهرستان های استان برگزار شد.

در این آیین 360 پروژه با ارزش 980 میلیارد تومان به تفکیک 129 پروژه عمران شهری با اعتبار 766 میلیارد تومان و 231 پروژه نیز در حوزه روستایی به ارزش 215 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از موزه مردم شناسی و خانه صنایع دستی روستای سهیلی قشم به نمایندگی از پروژه های حوزه روستایی اولین بهره برداری در این آیین بود و در ادامه 40 پروژه آسفالت معابر شهری به حجم یک میلیون متر مربع آسفالت در سراسر استان با میزبانی شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

شهرستان بعدی که به صورت ویدئوکنفرانسی میزبان افتتاح پروژه های امروز بود شهرستان میناب بود که پروژه های آن به نمایندگی از 9 پروژه در حوزه کنترل دفع آب های سطحی به طول 20 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 پروژه شهری و روستاییِ هرمزگان به بهره داری رسید

360 پروژه شهری و روستاییِ هرمزگان به بهره داری رسید