مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:002023-02-09ورزشي

پنجمین قهرمانی فوتسال مس سونگون را تقدیم مردم آذربایجان می کنیم


مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به پنجمین قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر، گفت: این قهرمانی را تقدیم مردم آذربایجان می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خطیبی عصر پنج شنبه در خصوص قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در جمع خبرنگاران افزود: این عنوان ارزشمند را به آذربایجانی ها تقدیم می کنیم ما دوست داشتیم برای این قهرمانی تدارک ویژه ای داشته باشیم ولی در شرایط کنونی تنها در کنار مردم داغدار خوی ایستادیم و ادای احترام می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان عنوان کرد: کادر فنی و بازیکنان غیرت به خرج دادند و در شرایطی که خیلی ها چشم دیدن موفقیت آنها را نداشتند، مردانه جنگیدند و قهرمان شدند و این قهرمانی نتیجه تلاش، غیرت، همت و همدلی آنها بود و آنها لیاقت این را داشتند که تاریخ فوتسال ایران ستاره پنجم را به نام آنها ثبت کند.

خطیبی اضافه کرد: تیمی قهرمان می شود که حامیان خوبی پشت خود داشته باشد که از مدیران ارشد استان و شهرستانی، مدیران صنایع مس ایران و مس سونگون، اعضای هیئت مدیره که همیشه در صف اول قرار دارند از همه آنها تشکر می کنم و در فرصت مناسب از تک تک آنها تقدیر شایسته ای خواهیم کرد تا مردم آذربایجان نیز قدردان خادمین ورزش استان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین قهرمانی فوتسال مس سونگون را تقدیم مردم آذربایجان می کنیم

پنجمین قهرمانی فوتسال مس سونگون را تقدیم مردم آذربایجان می کنیم