مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-09فرهنگي

تورج اصلانی به نشست خبری فیلمش در جشنواره نرسید


نشست مطبوعاتی فیلم«وابل» در جشنواره فجر در حالی بدون کارگردانش برگزار شد که در روزهای اخیر حاشیه هایی پیرامون نمایش این فیلم در جشنواره مطرح بود و تهیه کننده درباره غیبت تورج اصلانی گفت که او بخاطر رفع مشکلی که برای فیلمش در بخش بین الملل به وجود آمده .

- نشست مطبوعاتی فیلم وابل در جشنواره فجر در حالی بدون کارگردانش برگزار شد که در روزهای اخیر حاشیه هایی پیرامون نمایش این فیلم در جشنواره مطرح بود و تهیه کننده درباره غیبت تورج اصلانی گفت که او بخاطر رفع مشکلی که برای فیلمش در بخش بین الملل به وجود آمده به سینمای رسانه نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم وابل به کارگردانی تورج اصلانی، فیلمبردار با سابقه که چند سالی است وارد عرصه فیلمسازی شده است، پنجشنبه 20 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه رونمایی شد.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم فقط تهیه کننده و آزاده زارعی یکی از بازیگران اصلی حضور داشتند.

سپهر سیفی تهیه کننده این فیلم تاکید کرد: این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته شده و هر آنچه در چند سال گذشته کار کرده، با هدف گیشه نبوده و خود فیلم در اولویت بوده است.

او درباره بازخورد مردم در سینما نسبت به وابل تصریح کرد: مدتی است که مردم نسبت به سینما قهر کرده اند و ما تلاش می کنیم با این جنس سینمای اجتماعی که نقد می کند، مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورج اصلانی به نشست خبری فیلمش در جشنواره نرسید

تورج اصلانی به نشست خبری فیلمش در جشنواره نرسید