مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-09ورزشي

با اتحاد و همدلی توانستیم پنجمین قهرمانی فوتسال کشور را کسب کنیم


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به درخشش شاگردانش در بازی هفته ما قبل لیگ برتر فوتسال، گفت: این قهرمانی را با اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم بدست آوردیم.

- اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: خدا را شکر به چیزی که لیاقت مردم آذربایجان بود رسیدیم به تیم گیتی پسند خسته نباشید می گویم و دست بچه های خودمان را بابت این بازی مردانه می بوسم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان کرد: بازی خیلی سنگینی بود ولی آماده بودیم و می دانستیم چه باید بکنیم و انتقام بازی رفت را در تبریز گرفتیم.

تقی پور با اشاره به شرایط تیمش و گیتی پسند اصفهان در جدول رده بندی، اذعان کرد: حساسیت بازی را پیش بینی کرده بودیم و در طول هفته در کنار مباحث فنی، روی مباحث روحی و روانی هم تأکید داشتیم.

وی اضافه کرد: به بچه ها گفته بودیم که با آرامش بازی کنند و از فوتسال خودشان لذت ببرند.

تقی پور یادآور شد: چیزی که در طول بازی و باوجود تنش ها و برخی اتفاقات، شاهدش بودیم نهایتاً به پیروزی و قهرمانی پیش از موعد تیم مس سونگون انجامید.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه این قهرمانی بجز اتحاد و همدلی یک مجموعه بدست نمی آمد، اذعان کرد: از روز اول باهم و برای یک هدف تلاش کردیم تا در نهایت قهرمانی پنجم را به مردم آذربایجان و ورزقان و کارگران زحمتکش مس س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اتحاد و همدلی توانستیم پنجمین قهرمانی فوتسال کشور را کسب کنیم

با اتحاد و همدلی توانستیم پنجمین قهرمانی فوتسال کشور را کسب کنیم