مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 00:112023-02-09اقتصادي

جای خالی صنایع تبدیلی در مازندران/ میدان جدید میوه تره بار ساری پایانه صادراتی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در آیین افتتاح پروژه میدان تره بار جدید شهرستان ساری، اظهار کرد: باعث افتخار است مجموعه معضلی توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شد و به نتیجه رسید و موجب افتخار مرکز استان شد.

وی افزود: تحقق این پروژه این پیام را دارد که هر کار خوب در حوزه سازندگی در استان انجام می شود، همه خوشحال هستیم که می تواند این حس خوب را به عینه لمس کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران، استانی برخوردار است که بسیاری از ظرفیت های آن احیا نشد، اضافه کرد: اگر این ظرفیت ها احیا شود، استان مازندران به جایگاه واقعی خود را بین استان های کشور پیدا می کند و به عنوان استانی که با حدود 5کشور هم مرز است می تواند نقش واقعی خود را در کریدور شمال جنوب ایفا کند.

حسینی پور بیان کرد: اگر منتظر باشیم با بودجه دولتی این استان را بسازیم، ممکن است ده ها سال هم اتفاق خاصی نیفتد؛ چراکه سیاست جهانی بر کوچک شدن دولت ها و عدم تصدی گری دولت ها و فعالیت بخش های خصوصی است.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اجرای اصل 44 قانونی که مجلس تدوین کرد و هم در سیاست های مقام معظم رهبری استراتژی خود را مشخص کرد و ما در برنامه ریزی باید بستری برای سرمایه گذار احساس امنیت کند تا سرمایه خود را در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی صنایع تبدیلی در مازندران/ میدان جدید میوه تره بار ساری پایانه صادراتی باشد

جای خالی صنایع تبدیلی در مازندران/ میدان جدید میوه تره بار ساری پایانه صادراتی باشد