مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 00:152023-02-09اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش برف و باران در استان کهگیلویه و بویراحمد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش برف و باران در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش برف و باران در این استان خبر داد.

ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه با توجه به آخرین نقشه های هواشناسی تا روز شنبه 22 بهمن آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و غبار صبحگاهی پیش بینی می شود، گفت: این سامانه بارشی از بامداد روز یکشنبه 23 بهمن ماه تا صبح روز چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

وی این سامانه در مناطق سردسیری و ارتفاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل برف و در مناطق گرمسیری این استان به شکل باران خواهد بود، افزود: بارش برف و باران، رعد و برق احتمال کولاک برف، رخداد مه، کاهش دید و احتمال تگرگ از مخاطرات این سامانه بارشی است که کل استان کهگیلویه و بویراحمد را فرا می گیرد.

این کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده ها، احتمال کولاک و برف در مسیرهای کوهستانی، احتمال انسداد محورهای روستایی در اثر شدت بارش برف یا باران، جاری شدن روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل ها، احتمال بالا آمدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش برف و باران در استان کهگیلویه و بویراحمد

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به بارش برف و باران در استان کهگیلویه و بویراحمد