مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 00:202023-02-09پزشكي

بهره برداری از دو طرح در حوزه درمان و پیشگیری از سرطان در بیمارستان امید مشهد


با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بهره برداری از دستگاه ترموتراپی radixact x9 در حوزه پرتودرمانی بیماران مبتلا به سرطان و بخش غربالگری سرطان در بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بهره برداری از دستگاه ترموتراپی radixact x9 در حوزه پرتودرمانی بیماران مبتلا به سرطان و بخش غربالگری سرطان در بیمارستان امید از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دستگاه ترموتراپی radixact x9 با هزینه ای بیش از 250 میلیارد تومان و بخش غربالگری سرطان با هزینه ای بیش از 40 میلیارد ریال در راستای توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در بیمارستان امید مشهد به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: دستگاه ترموتراپی radixact x9 جهت درمان بیماران مبتلا به سرطان خصوصاً درمان تومورهای سر و گردن و با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و با کمترین آسیب به بافت های سالم نسبت به دیگر روش های رادیوتراپی در بیمارستان امید نصب و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو طرح در حوزه درمان و پیشگیری از سرطان در بیمارستان امید مشهد

بهره برداری از دو طرح در حوزه درمان و پیشگیری از سرطان در بیمارستان امید مشهد