مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 01:102023-02-09اقتصادي

آزمایشگاه مرکزی گناوه افتتاح شد


در نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه آزمایشگاه مرکزی امام حسن مجتبی (ع) گناوه با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل کمک خیر سلامت و شبکه بهداشت و درمان، - گناوه- در نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه آزمایشگاه مرکزی امام حسن مجتبی (ع) گناوه با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل کمک خیر سلامت و شبکه بهداشت و درمان، به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه عصر پنج شنبه در این آیین اظهار داشت: 12 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گناوه فعال است که مرکز جامع خدمات سلامت در روستاها، پایگاه بهداشتی، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس شهری، درمانگاه، پانسیون پزشکان، پانسیون متخصصین از جمله آنها هستند.

عصمت حیدری یادآور شد: از مجموع 12 پروژه یاد شده، 2 پروژه آزمایشگاه مرکزی شهرستان و خانه بهداشت روستای مال محمود بخش ریگ در دهه فجر امسال افتتاح شد.

وی گفت: پروژه آزمایشگاه مرکزی گناوه با زیربنای 220 متر مربع، میزان اعتبار 25 میلیارد ریال، که از سوی خیر سلامت و شبکه بهداشت و درمان با حمایت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرمانداری شهرستان تأمین اعتبار، ساخت و تجهیز شد و امروز افتتاح و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرکزی گناوه افتتاح شد

آزمایشگاه مرکزی گناوه افتتاح شد