مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-10اقتصادي

عملیات اجرایی پروژه عمل آوری ماهی و میگو در گناوه آغاز شد


عملیات اجرایی کارخانه عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو با اعتبار 130 میلیارد تومان و اشتغالزایی 45 نفر ثابت و 600 نفر فصلی در بندر ریگ شهرستان گناوه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار بوشهر پنجشنبه شب در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه عمل آوری و بسته بندی ماهی و میگو در شهرک صنعتی ریگ اظهار داشت: ما مردم انقلابی ایران اسلامی با تبعیت پذیری از رهبر، امام و شهدا در راستای پیشرفت و توسعه کشور، شبانه روزی پیگیری و دنبال می کنیم.

و در این زمینه هیچ گونه تعللی نداریم.

احمد محمدی زاده با اشاره به روند تکمیل زنجیره ارزش آبزیان در استان گفت: زنجیره ارزش در حوزه آبزیان در استان بوشهر از تولید لارو تا پرورش، عمل آوری و سردخانه و صادرات با سرعت در حال تکمیل است که امید است به زودی شاهد راه اندازی صنعت غذایی آماده میگو در استان نیز باشیم.

احمد محمدی زاده با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی بیان کرد: در اسرع وقت نیازمندی های این پروژه نظیر آب، برق و همه آنچه وظیفه دولت و در اختیار ما است را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهیم.

وی ادامه داد: پشتیبانی های لازم از سرمایه گذار انجام می شود تا تکمیل پروژه با سرعت مناسب و در زمان کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد و با ارزش اقتصادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه عمل آوری ماهی و میگو در گناوه آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه عمل آوری ماهی و میگو در گناوه آغاز شد