مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-10دانش

موفقیت ووشوکاران سیستان و بلوچستان در رقابتهای انتخابی تیم ملی


رییس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان از افتخارآفرینی ووشوکاران استان در رقابت با سایر استان ها در رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد.

- عباس شیبک در گفتگو با، افزود: بانوان و آقایان ووشوکار سیستان و بلوچستان در بهمن ماه توانستند در رقابتهای انتخابی تیم ملی حاضر و پس از رقابت با رقبای خود، برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: رقابت های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی ووشو اعزامی به بازی های آسیایی 2023 هانگژو و قهرمانی جهان 2023 آمریکا که از صبح روز پنجشنبه 13 بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شده بود، شنبه 15 بهمن به پایان رسید.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با شش ورزشکار در این دوره حضور داشت که درنهایت توانست یک مدال نقره و یک برنز و یک سهمیه دعوت شده به اردو را به دست آورد.

وی اظهار کرد: علیرضا ریگی در وزن 60 کیلو مقام سوم، محمدرضا ریگی در وزن 85 کیلو مقام دوم را کسب و پویا آذرنگ در وزن 52 کیلو با نظر کادر فنی به اردو مرحله اول تیم ملی دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا ریگی ورزشکار اهل سنت در رشته ووشو مدال طلای خود در مسابقات آسیایی را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده بود.

شیبک افزود: رقابت های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی 2023 در هانگژو و قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ووشوکاران سیستان و بلوچستان در رقابتهای انتخابی تیم ملی

موفقیت ووشوکاران سیستان و بلوچستان در رقابتهای انتخابی تیم ملی