مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و اقتدار ‏ایران است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و اقتدار ‏ایران است.

- عباس صفدری در گفتگو با خبرنگارمهر ، افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال، حساس تر و مهمتر از سالهای گذشته است و همه اقشار مختلف مردم باید حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن نماد ایمان، وحدت و اقتدار ‏ایران اسلامی، عید انقلاب اسلامی، حماسه حضور، عظمت ملی بوده و حضور دشمن شکن مردم در ‏راهپیمایی یوم الله 22 بهمن موجب خشم دشمنان و عامل اقتدار بیش از پیش نظام می شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضوری فعال و منسجم داشته و دارند و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

صفدری گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی خودشان در تمام صحنه های نظام حضوری فعال داشته اند و براین اساس با حضور پرشور و با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به استکبار جهانی خواهند داد.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوالی در زمینه نقاط برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شنبه هم زمان در 58 نقطه جمعیتی استان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و اقتدار ‏ایران است

راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و اقتدار ‏ایران است