مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:062023-02-10اقتصادي

آینده بازار خودرو چه خواهد شد؟


با توجه به نزدیک شدن به ماه پایانی سال، در بررسی وضعیت و پیش بینی آینده صنعت خودرو، یک کارشناس خودرویی ضمن اشاره به اینکه چندان به آینده این صنعت مهم، - خوش بین نیست، معتقد است که علیرغم پیشرفت های خودروسازان طی سال های اخیر آن هم در سایه تحریم ها، اما همچنان سیاست گذاری غلط و اقتصاد این صنعت زیر علامت سوال های بزرگ است.

امیر حسن کاکایی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر اینکه نمی توان منکر پیشرفت صنعت خودرو به لحاظ فنی طی سال های اخیر شد، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته علیرغم تحریم های سنگین علیه صنعت خودرو، خودروسازان پیشرفت هایی داشته اند.

به طور مثال از یورو 4 به یورو 5 ارتقا پیدا کردند، چند محصول خود را از رده خارج کرده و محصولات را (حتی در حد فیس لیفت) به روز کرده اند.

ضمن اینکه محصولات جدید هم معرفی شده است.

عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت، ادامه داد: بنابراین می توان مدعی شد که صنعت خودرو به شدت در حال تلاش است.

همچنین در نمایشگاه امسال صنعت خودرو نیز دیدیم که در زمینه خودروهای برقی و هیبریدی نیز اقداماتی انجام شده و این تنها بخشی است که در نمایش عرضه شد، بخش قابل توجهی نیز در روند کار قرار دارد اما چون هنوز نهایی نشده، اطلاع رسانی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده بازار خودرو چه خواهد شد؟

آینده بازار خودرو چه خواهد شد؟