مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-10سياسي

انقلاب اسلامی بستر همزیستی متعامل میان ادیان و اقوام است


انقلاب اسلامی بستر تبلور احترام و تعامل میان ادیان الهیمختلف را متبلور ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسقف اعظم، گریگور چیفتچیان روز جمعه در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای ارامنه آذربایجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی حق تعیین سرنوشت برای مردم و احترام متقابل میان پیروان ادیان و اقوام مختلف را متبلور ساخته است.

وی ادامه داد: در شرایط حساس و بحرانی جهان امروز که با انواع دسیسه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان مواجه هستیم، برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران معنی و مفهوم بسیار ژرفی را دارا است.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشأت گرفته از تعالیم دینی است و این تعالیم دینی است که می تواند راه حل بحران های جهان امروز باشد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی این میهن آزاد شد و این آزادی و سرافرازی شامل حال تمام اقشار جامعه، چه مسلمان و چه مسیحی و با هر گویش و سلیقه ای شامل شد و هر شخصی که خود را شهروند ایران بداند از برکات این انقلاب شکوهمند بهره مند شده است.

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آن هم بعد از گذشت چهل و چهار سال، مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی بستر همزیستی متعامل میان ادیان و اقوام است

انقلاب اسلامی بستر همزیستی متعامل میان ادیان و اقوام است