مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-10اقتصادي

رویداد محوری نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: رویداد محوری می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای در رشد و توسعه گردشگری استان داشته باشد.

- کیومرث حبیبی با حضور در غرفه های صنایع دستی و گردشگری استان که با همراهی سرپرست و معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان انجام شد، ضمن دیدار و گفت وگو با هنرمندان و فعالان بخش خصوصی، از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و اظهار کرد: کردستان با وجود ظرفیت های بی بدیل طبیعی و تاریخی، دارای میراثی ناملموس برپایه هویت فرهنگی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه فعال شدن ظرفیت های این منطقه می تواند موتور محرکه توسعه کردستان باشد، افزود: باید با تعریف رویدادهای گردشگری، علاوه بر به نمایش گذاشتن آیین ها و آداب و رسوم ها در راستای جذب و توسعه توریسم، گام های اساسی برداریم.

وی ضمن تقدیر از حضور کردستان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، عنوان کرد: غرفه استان کردستان در این نمایشگاه توانسته است هم در حوزه گردشگری و هم در حوزه صنایع دستی ظرفیت های استان را به خوبی معرفی کند.

حبیبی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری بسیار خوبی میان بخش های خصوصی و دولتی در این رویداد فرهنگی برقرار است، امیدواریم این تعاملات زمینه ساز توسعه همکاری های بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد محوری نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارد

رویداد محوری نقش مهمی در توسعه گردشگری کردستان دارد