مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-10سياسي

استان بوشهر 6 سد در حال احداث دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: در حال حاضر استان بوشهر 6 سد در حال احداث دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی ظهر جمعه در آیین افتتاح یک پروژه در منطقه شبانکاره با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی، معدود سدهای کشور توسط شرکت های خارجی در زمینه طراحی و اجرا ساخته می شد.

وی اضافه کرد: به برکت توسعه دانش های زیرساختی در چهار دهه اخیر، هم اکنون ایران به صادر کننده تکنولوژی طراحی و ساخت سازه های آبی عظیم تبدیل شده است و پیچیده ترین عملیات اجرایی سدسازی در جهان توسط متخصصان ایرانی قابل اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر افزود: استان بوشهر نیز پیش از انقلاب اسلامی تنها دارای یک بند انحرافی بوده است و امروز علاوه بر 6 سد در حال بهره برداری، 6 سد بزرگ و چندین شبکه آبیاری، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به صورت هم زمان توسط شرکت آب منطقه ای بوشهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: ارائه این خدمات تنها در سایه امنیت و آرامش کشور که حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع است، قابل انجام می باشد و امروز نیز بند محور 10 شبانکاره به یادمان شهید حسین محمدی نام گذاری می گردد تا ادای دین کوچکی به همه ی پدیدآورندگان اقتدار و امنیت ایران اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر 6 سد در حال احداث دارد

استان بوشهر 6 سد در حال احداث دارد