مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-10بين الملل

دادگاه انگلیس مصونیت بحرین در پرونده جاسوسی از دو مخالف را لغو کرد


برخی رسانه ها اعلام کردند، دادگاهی در انگلیس مصونیت بحرین را در پرونده اتهامش به جاسوسی از دو شهروند این کشور که پناهنده شده و در لندن اقامت دارند، - برخی رسانه ها اعلام کردند، دادگاهی در انگلیس مصونیت بحرین را در پرونده اتهامش به جاسوسی از دو شهروند این کشور که پناهنده شده و در لندن اقامت دارند، لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، دادگاه عالی شهر لندن اعلام کرد، بحرین نمی تواند از مصونیت دولتی که مانع شکایت دو مخالف این کشور در انگلیس می شود، استفاده کند، این دو مخالف بحرینی اعلام کردند که منامه با یک برنامه جاسوسی کامپیوترهای شخصی آنها را هک کرده است.

سعید الشهابی و موسی محمد، دو مخالف بحرینی در شکایت خود منامه را متهم کردند برنامه کنترل و جاسوسی Finspy را روی لپ تاپ های آنها نصب کرده و این برنامه امکان کنترل کامپیوترهای شخصی آنها، دسترسی به اطلاعات و رصد تماس هایشان را داده است.

این دو مخالف بحرینی افزودند، این برنامه به استفاده کنندگانش اجازه می دهد میکروفن ها و دوربین ها بر جهت نظارت زنده و ردیابی موقعیت مکانی بر روی دستگاه های الکترونیک کار کنند.

در مقابل بحرین اتهام هک لپ تاپ های الشهابی و محمد را رد و تاکید کرد که آن دو هیچ دلیل و مدرکی در ارتباط با نحوه آلوده شدن کامپیوترهایشان به این بدافزارها ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه انگلیس مصونیت بحرین در پرونده جاسوسی از دو مخالف را لغو کرد

دادگاه انگلیس مصونیت بحرین در پرونده جاسوسی از دو مخالف را لغو کرد