مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-10اجتماعي

تداوم بارندگی ها در خراسان رضوی


کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا فردا صبح بارش ها به شکل باران و برف و بیشتر به صورت برف در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد.

- به گزارش، زهرا آهنگرزاده در رابطه با شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش های باران و برف به صورت متناوب در مناطق مختلف خراسان رضوی با ورود سامانه جدید بارشی تا روزهای پایانی هفته آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات رسیده، باران در 11 شهرستان خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است که بیشترین آن از ایستگاه هواشناسی تربت جام با 6.

5 میلیمتر و کمترین آن از ایستگاه فرودگاه مشهد با 2 دهم میلیمتر گزارش شده است.

کارشناسی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی امروز، جمعه تا فردا صبح بارش ها به شکل باران و برف و بیشتر به صورت برف در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد.

آهنگرزاده افزود: با ورود سامانه جدید از عصر یکشنبه بارش ها در استان دوباره آغاز می شود که به طور متناوب تا پنجشنبه هفته آتی ادامه دارد.

وی با بیان این که تشکیل مه در نواحی مستعد به خصوص گردنه های کوهستانی و نیز احتمال کولاک برف برای امروز در خراسان رضوی پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: از عصر فردا، شنبه تا یکشنبه هفته آینده به صورت موقت شاهد جو پایدار هستیم و پس از آن سامانه بارشی جدید وارد استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارندگی ها در خراسان رضوی

تداوم بارندگی ها در خراسان رضوی