مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-10سياسي

22 بهمن روز تسویه حساب با استکبار جهانی است


راهپیمایی 22 بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه ها بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز اظهار کرد: وجه دینی انقلاب بسیار برجسته از سایر وجوه آن است و یکی از دلایل مانایی انقلاب و پایبندی به وجه دینی انقلاب است و احیای جایگاه دین در زیست فردی و جمعی نقطه کانونی مبارزات انقلابی می باشد و الان بعد از 44 سال جایگاه دین در زندگی مردم جایگاه برجسته است.

وی ادامه داد: خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: مثلاً در همین مراسم اعتکاف چند روز قبل برگزار شد و سایر مناسبت ها می بینید که دهه هشتادی و نودی ها شرکت کردند؟ وی افزود: قطعاً سالگرد انقلاب را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد چراکه راهپیمایی 22 بهمن یک جشن عمومی است ولی امسال این جشن وجوه دیگری دارد چراکه در پاسخ قاطعی به دشمنی های دشمنان ما خواهد بود.

آل هاشم گفت: علاوه بر راهپیمایی فردا باید راهپیمایی 22 بهمن مظهر حرکت ملی و نشان دهنده وحدت ملی باشد چراکه وقتی حرف و سخن انقلاب و 22 بهمن در میان باشد اختلاف سلیقه ها رنگ می بازد و همه در کنار هم راهپیمایی خواهیم کرد و این راهپیمایی جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن روز تسویه حساب با استکبار جهانی است

22 بهمن روز تسویه حساب با استکبار جهانی است