مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-10سياسي

عفو رهبری زبان دشمنان را کوتاه کرد/ «تبیین» دستاوردهای انقلاب


عفو پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به دستگیر شدگان حوادث اخیر، دل دوست داران نظام را شاد و زبان دشمنان و یاوه گویان را کوتاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه ضمن اشاره به دستور عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دستگیر شدگان حوادث اخیر ایران، بیان کرد: معظم له با این اقدام خود در دل دوست داران نظام اسلامی را در سراسر ایران و دنیا شاد و همچنین زبان یاوه گویان و دشمنان را کوتاه کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همان ابتدا فرمودند که برخی از این افراد جوانان ما هستند و این درست در زمانی بود که دشمنان خواستند از این شرایط سو استفاده کنند، افزود: دشمنان در ابتدای دستگیری این افراد اعلام می کردند که چرا این دستگیری ها رخ می دهد و حالا که دستگیر شدگان آزاد شدند، می گویند که چرا آزاد شدند و این آزادی صوری است لذا معظم له با درایت در بهترین زمان ممکن این اقدام را صورت دادند.

درایت رهبری امام جمعه شاهرود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دادند کسانی که شرایط را داشتند یعنی دستگیر شدگان بجز مزدوران و گروهک ها، امیدواری را نیز در میان خانواده این افراد که به اشتباه فریب تبلیغات دشمنان را خورده بودند را نیز افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو رهبری زبان دشمنان را کوتاه کرد/ «تبیین» دستاوردهای انقلاب

عفو رهبری زبان دشمنان را کوتاه کرد/ «تبیین» دستاوردهای انقلاب